[linux] Apache a ssl

Pátek Srpen 9 14:01:10 CEST 2002

-> > -> Ked dam ale http://192.168.100.131:443 (nie https ale http) tak mi tam
-> > -> posle NEkryptovane ten web, ktory mam zadefinovany na ip adrese
-> > -> 192.168.100.130 ako defualt (ip adress all, port all)
->
-> > samozrejme, ked klient nezacne vyjednavat SSL (pretoze si si pytal http),
-> > tak pojde apache bez SSL. Apache nedokaze nieco take, ze na porte 443 bude
-> > vsetko natvrdo SSL (developerov som sa pytal nieco take ale netvarili sa ze
-> > by sa to chystali urobit). A keby to apache dokazal, klient by zahlasil
-> > zrejme chybu protokolu.
->
-> neviem ci som spravne pochopil o com je tu rec, ale ak sa zabrowsi na
-> virutal web server, kde je povoleny ssl engine pomocou http protokolu
-> tak mpd_ssl o tom vygeneruje hlasku a ponukne stranku s redirectom. vid
-> napriklad: http://www.linux.sk:443/
->
-> takze jednoducho povedane, nie je mozne ist na korektne nakonfigurovany
-> ssl virtual host pomocou http protokolu.

ja mam tu skusenost co som pisal hore, ale moze sa to lisit versiou mod_ssl
resp konfiguraciou servera...

 Nothing is fool-proof to a talented fool.