[linux] Apache a ssl

Pátek Srpen 9 14:07:36 CEST 2002

Dňa 09. aug 2002 o 14:01, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> -> takze jednoducho povedane, nie je mozne ist na korektne nakonfigurovany
> -> ssl virtual host pomocou http protokolu.

> ja mam tu skusenost co som pisal hore, ale moze sa to lisit versiou mod_ssl
> resp konfiguraciou servera...

;) ja taketo chovanie pozorujem radovo viac rokov, takze to asi nebude
daka nova feature. nie som si vedomy ze pri spravnej konfiguracii by sa
dalo dosiahnut ine chovanie, takze si myslim, ze je taketo chovanie
mozne v pripade zlej konfiguracie..

--
Linux 2.4.18-23mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586