[linux] Apache a ssl

Pátek Srpen 9 14:13:02 CEST 2002

-> > -> takze jednoducho povedane, nie je mozne ist na korektne nakonfigurovany
-> > -> ssl virtual host pomocou http protokolu.
->
-> > ja mam tu skusenost co som pisal hore, ale moze sa to lisit versiou mod_ssl
-> > resp konfiguraciou servera...
->
-> ;) ja taketo chovanie pozorujem radovo viac rokov, takze to asi nebude
-> daka nova feature. nie som si vedomy ze pri spravnej konfiguracii by sa
-> dalo dosiahnut ine chovanie, takze si myslim, ze je taketo chovanie
-> mozne v pripade zlej konfiguracie..

a vies daco konkretnejsie? ja som totiz nieco take zhanal, ale dostal som sa
len k tomu ze na porte 443 mozem uplne v pohode bezat web bez SSL, staci ho
definovat. Takze by som rad vedel kde je problem...

 Atheism is a non-prophet organization.