[linux] Logovanie login

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Sobota Srpen 10 07:34:42 CEST 2002

Ahojte,

je mozne nejakym sposobom zistit presne (a detailne) co sa deje pri
logovani?

Nieco sa mi totizto stalo zo systemom. Pocas robenie v X mi cely system
zastal a naslede mi spadli X. Vysledkom je, ze mi neidu nalogovat bezny
uzivatelia (ide iba root!). Napr ked sa loguje uzivatel "zdeno", tak po
zadani hesla sa mi vypise na obrazovku "No directory /home/zdeno!" a
znova nabehne login. Adresar  /home/zdeno samozrejme existuje a su k
nemu spravne nastavene prava.

Tiez som si vsimol ze mi prestali ist niektore sluzby (dict, xfs, ...)
System je mkd 8.2. Nestretli sa z niecim takymto?

Zd.