[linux] OT: Standardizovane klav. skratky pre spravcov okien

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Sobota Srpen 10 11:09:51 CEST 2002

Caute,

vie ma niekto nasmerovat na nejaky dokument, v ktorom su vymenovane
STANDARDIZOVANE klavesove skratky pre spravcov okien?

Nakolko sa v poslednom case casto spomina window manager 'BlackBox' a
'FluxBox', rozhodol som sa, ze ich vyskusam. Ano, su male a rychle, ale
vadi mi jedna vec, po zinstalovani nemaju nastavene vobec (blackbox),
alebo len velmi malo (fluxbox) klavesovych skratiek pre pracu s oknami.

Chcel by som si na svojom FluxBoxe nastavit klavesove skratky na
maximalizaciu, minimalizaciu okien, stick-ovanie okna, presun a zmenu
velkosti okna, prepinanie medzi oknami, prepinanie medzi pracovnymi
prolachmi... cize veci, ktore ma na starosti spravca okien a nie samotna
aplikacia...

Vie mi niekto poradit? Vlastne skratky by som si samozrejme vedel
vymysliet, ale...

vdaka,

oskar