[linux] Nefungujuci mc a screen na ttyS1

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Sobota Srpen 10 14:54:50 CEST 2002

Zdravim,
aky mas nastaveny terminal ?
Obavam sa ze mas nastavene nieco ako vt52 a potom to nefunguje, tak ako
ma, kedze vacsina aplikacii ocakava minimalne vt100.
S tym posielanim sprav to vyzera na problem s pravami na /dev/ttyS1, ake
mas nastavene prava ??

Inak ten riadok v inittab-e by mohol vyzerat asi takto:
s2:12345:respawn:/sbin/agetty 9600 ttyS1 vt100

este ma napada, zeby bolo vhodne nastavit aj:
stty rows 24 columns 80
kedze default cez seriovu konzolu je to rows 0 columns 0.

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk