[linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Srpen 10 23:25:40 CEST 2002

Zdravim!
Pouzivam RedHat 7.3
Chcel by som sa spytat, ako si konfigurujem mys, zvukovku, grafiku, vsetko co
sa spusta pri starte a proste vsetko. V Mandraku bol linuxconf, ale ten tu
teraz marne hladam. Ak na to niesu nastroje, tak mi poradte ako zistim kde
najdem tie spravne konfiguraky ( a helpy k nim).

Mam sprosty problem. Nerootovsky uzivatelia nemozu spustit kppp bez
rootovskeho hesla. Pozeral som pristupove prava na binarke kppp a su v
pohode. Ako to mam spravit, aby nepytal to sproste heslo?

Preco mi mrznu veci puzivajuce OpenGL? (Setrice...) Kde to nastavim?

Moze KMail prijat postu, ked som v konzole? Da sa to nejako spravit? Alebo
hocijaky iny klijent ktory prijme postu, aby s nou mohol neskor pracovat
KMail.

A este, celkovo je ten moj linuxik pomalsi ako boli wokna.
Mam:
Celeron 466
64 MB + 128 MB RAM
8 GB HDD
Zvukovka - nejaky onboard shit (C-media)
Grafika - nejaky onboard shit (SiS 620) 4MB

A v video mi beha rychlostou asi 1 obrazok za 5 sekund... :-(
HELP!!!

--
Satnik Roberta Fica:   KSC -> SDL -> SMER   (Pekne tricka nie?)
Ake nove tvare sudruh Fico?