[linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

Neděle Srpen 11 11:22:05 CEST 2002

Dňa 11. aug 2002 o 09:56, Julius Loman napísal(a):

> linuxconf v RH urcite bude, len ho musis nainstalovat.

nie, linuxconf naozaj nie je sucastou redhatu 7.3. staci si pozriet
release notes pre tuto distribuciu:
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-7.3-Manual/release-notes/x86/
a zaver pomenovany "pacakge reorganization".

--
Linux 2.4.18-23mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586