[linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Neděle Srpen 11 14:39:05 CEST 2002

--- Johanka Z Arku <neznasam.server na post.sk> wrote:
> Preco mi mrznu veci puzivajuce OpenGL? (Setrice...)
> Kde to nastavim?

a aka presne je ta grafika ? onboard teda nie je nic
moc, ak je na doske agp, tak odporucam nieco
nvidia/ati. na tnt2vante (gfx/core:100/100,16 mb vram)
Return To Castle Wolfenstein Multiplayer Demo beha
lepsie pod linuxom ako pod windowsom...ale iba trosku
lepsie :-) len treba stiahnut z nvidiovej stranke
ovladace.

> A este, celkovo je ten moj linuxik pomalsi ako boli
> wokna.

ako ktore wokna ? doporucujem porovnavat voci Xp, lebo
win98 by sa nemalo porovnavat s najnovsim rh. mozno
tak este z rh5.1 :-) ak je tam kde2, tak sa ani
necudujem. kde3 sa mi od oka zda byt rychlejsie. ale
celkovo na rychlost je lepsi gnome alebo enlightenment
alebo blackbox ako kde. icewm je pekelne rychly, ale
nie je az tak user friendly.

> Mam:
> Celeron 466
> 64 MB + 128 MB RAM
> 8 GB HDD
> Zvukovka - nejaky onboard shit (C-media)
> Grafika - nejaky onboard shit (SiS 620) 4MB

procak mam rovnaky, ramky 128, ale vdaka lepsej
grafike (vanta alebo ati rage 128 pro, mam na vyber
:-) nie som na tom vykonnostne tak zle. doporucujem
lepsiu grafiku ako nieco onboard, predsa len onboard
nemaju vlastnu ramku ale pouzivaju systemovu, ktora je
pomalsia.

> A v video mi beha rychlostou asi 1 obrazok za 5
> sekund... :-(
> HELP!!!
aky player ? ja mam najradsej mplayer, len kym ho
skompilujem a skonfigurujem, tak idem osediviet. ale
ked beha, tak sa mi paci viac ako xine.

jard