[linux] Nefungujuci mc a screen na ttyS1

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pondělí Srpen 12 07:42:38 CEST 2002

On Sat, 10 Aug 2002 14:54:50 +0200 (CEST) "M.F. PSIkappa" <psi na platon.atlantis.sk> wrote:

MP> Zdravim,
MP> aky mas nastaveny terminal ?

Vid nizzsie.

MP> S tym posielanim sprav to vyzera na problem s pravami na /dev/ttyS1,
MP> ake mas nastavene prava ??

Nefunguje to ani ked som root. Tusim (teraz nie som pri tom pocitaci) su
tam prava rw------- root:root a ked sa prihlasi nejaky user tak
rw--w---- root:<user>

MP> Inak ten riadok v inittab-e by mohol vyzerat asi takto:
MP> s2:12345:respawn:/sbin/agetty 9600 ttyS1 vt100

Hm, to vt100 tam nemam. Inak na strane Win98 terminalu mam nastaveny typ
ANSI (skusal som aj VT100 a dalsie) a echo $TERM vypise LINUX (alebo UNIX
uz neviem presne).

MP> este ma napada, zeby bolo vhodne nastavit aj:
MP> stty rows 24 columns 80
MP> kedze default cez seriovu konzolu je to rows 0 columns 0.

No toto by tiez mohlo byt ono. Zeby sa mc spustil na 0 riadkov a 0 stlpcov.
Dnes to vyskusam.
Este prosim o nakopnutie; kde sa to da nastavit?

Diky

Robo

--
Robo Cernansky