[linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pondělí Srpen 12 08:28:11 CEST 2002

Citát Julius Loman <lomo na lomo.sk>:

> grafiku, vsetko co
> ale ten tu
> zistim kde

> http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-7.3-Manual/release-notes/x86/
> no RH som uz asi 2 roky ani len nevidel, tak neviem.
> Tak staci skusit www.rpmfind.net

Linuxconf v RH7.3 skutocne NIE JE ! (Na moj velky zial)
Chceli byt zrozumitelnejsi pre Win uzivatelov a tak to
spravili podobne - cez settings. V grafickom rezime ich treba
len otvorit cez menu a povodny obsah linuxconfu je tam
rozbity na kopec malych programov.
Na konzole som to este neskusal, ale zrejme treba poznat ich
mena, neviem vsak, ci vobec v cistom textovom rezime pobezia.
Ale nepaci sa mi to :(
Peter