[linux] Nefungujuci mc a screen na ttyS1

Pondělí Srpen 12 08:52:09 CEST 2002

-> MP> Inak ten riadok v inittab-e by mohol vyzerat asi takto:
-> MP> s2:12345:respawn:/sbin/agetty 9600 ttyS1 vt100
->
-> Hm, to vt100 tam nemam. Inak na strane Win98 terminalu mam nastaveny typ
-> ANSI (skusal som aj VT100 a dalsie) a echo $TERM vypise LINUX (alebo UNIX
-> uz neviem presne).

potom sa necuduj ze ti to blbne. emulator ti emuluje ANSI terminal a
kniznice posielaju riadiace sekvencie pre term LINUX. Skus nastavit emulaciu
vt100 alebo vt220 (pripadne co ti w89 terminal zvlada) a to iste si nastav v
shelli

-> MP> este ma napada, zeby bolo vhodne nastavit aj:
-> MP> stty rows 24 columns 80
-> MP> kedze default cez seriovu konzolu je to rows 0 columns 0.
->
-> No toto by tiez mohlo byt ono. Zeby sa mc spustil na 0 riadkov a 0 stlpcov.
-> Dnes to vyskusam.
-> Este prosim o nakopnutie; kde sa to da nastavit?

bud to napises rucne alebo to strcis do .login resp .profile (po otestovani
ci sa logujes cez serial)
 Depression is merely anger without enthusiasm.