[linux] Postfix

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Pondělí Srpen 12 11:48:39 CEST 2002

Ahoj,

> Ako postovy server mam nainstalovany Postfix. Adresy na user na moja.domena,
> doruci spravne ako lokalne, vsetky ostatne posle cez providera. Potreboval
> by som, aby jedneho konkretneho uzivatela niekto na moja.domena, ktory nema
> lokalne konto, dorucil cez providera (dial-up). Teraz mi ho vrati, ze
> nenasiel uzivatela.

mozno by nebolo odveci precitat si manual k postfixu, je to uplna
trivialita.

Nepises, ci tu adresu chces dorucit na inu mailovu adresu, ak ano, tak
pouzi tabulku virtualnych pouzivatelov, ak mas nieco ako pseudodomenu u
seba, ale ta domena zvonka vyzera ako nieco uplne ine, pouzi transportnu
tabulku.

http://www.postfix.org/faq.html

    J.