[linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu (pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Pondělí Srpen 12 15:16:16 CEST 2002

nabootovat do X je hracka - treba zmenit defaultny runlevel na 5 (tusim) alebo
pridat do /etc/inittab nieco taketo:
x:5:respawn:/etc/X11/nejaky_display_manager     (xdm, kdm...  pozor na spravne
nastavenie dm)

k tomu automatickemu prihlaseniu: myslim, ze mandrake sa pri instalacii pyta ci
chcem aby sa po starte automaticky prihlasil nejaky preferovany user, ale ako je
to urobene som neskusal.

niekto to ale urcite vie ze?!

Michal Toth