[linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu (pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

Pondělí Srpen 12 16:31:38 CEST 2002

On Mon, Aug 12, 2002 at 02:53:38PM +0200, Automatizácia wrote:
> Vazeny kolegovia !
cau

> Potreboval by som od vas radu....
pocuvajme....

> Nevie mi niekto poradit ako maximalne korektne spustit X bez prihlasovacieho
> dialogu hned pri starte resp. hned                 po ukonceni boot a navyse
> s pravami nejakeho user-a a so sucastnym spustenim nejakeho softu - urcite
> to druhe ide lebo som cital o subore zacinajucim sa na x , ktory spusta soft
> pri starte X..., len si neviem spomenut na jeho nazov...
Existuje vec, vola sa to nejako autologin
http://freshmeat.net/projects/autologin/?topic_id=861
Okrem toho to zvlada aj kdm a gdm, ale to je trocha overkill instalovat len
kvoli autologinu.

A na automaticke spustenie po nalogovani mame predsa ~/.xinitrc

> Pojde ten textovy soft spustany s rc.local?
Vid doku.

> Peto
S pozdravom,

           There are two kind of sysadmins: Paranoids and Losers