[linux] Vytvorenie novych tagov/znackiek v CVS

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Srpen 12 16:23:23 CEST 2002

                                        Maxim, 16:11:39
                                        12. august 2002 (pondelok)
Ahojte!

	Len nahodou som si pozrel nejaky zdrojak XFree86 a uvidel som tam
cosi taketo:

/* $Xorg: dpms.h,v 1.3 2000/08/18 04:05:45 coskrey Exp $ */
/*****************************************************************
Copyright (c) 1996 Digital Equipment Corporation, Maynard, Massachusetts.
[... ...]
******************************************************************/
/* $XFree86: xc/include/extensions/dpms.h,v 3.5 2001/01/17 17:53:20 dawes
Exp $ */

	Ide zrejme zdrojak prevzaty od Digital Equipment Corp., ale
zaujimave na nom su tie CVS (?) tagy/znacky - $XOrg a $XFree86. Vyzera to,
akoby sa v CVS serveri dali nakofigurovat nove znacky/tagy. Svojho casu som
sa pokusal na webe najst na toto navod, ale zial bezuspesne.

        Vyhodu to ma tu, ze zdrojovy kod sa moze dat potom do ineho CVS
repository, kde sa na nom mozu prevadzat zmeny, ktore sa budu odrazat sice v
$Id tagu/znacke, ale ine "specialne" to substituovat nebude (ako je v tomto
pripade napr. $Xorg).

	Keby to nahodou niekto vedel, bol by som mu velmi vdacny za
informacie. Pouzitelne pre mna je trebars aj riesenie typu "musis opatchovat
zdrojaky cvs servera tymto a tym", alebo aj utvrdenie ma v tom, ze sa to v
klasickom CVS neda.

	Dakujem,

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Open Source software developer, http://www.platon.sk/