[linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu (pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Srpen 12 17:51:51 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Ing. Jan ONDREJ <ondrejj na upjs.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, August 12, 2002 3:06 PM
Subject: Re: [linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu
(pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

X-Win

> [...]
> prvom spusteni systemu.
>
> Tento system je ale dost nebezpecny, ak ho pouzijes niekde,
> kde ma pristup na konzolu viac ludi. Preotze aj ked uzamknes obrazovku,
> stale moze cez CTRL+ALT+BACKSPACE restartovat xwindows a vtedy
> ho to znova prihlasi. Takze to pouzivaj opatrne. :-)
>
> Dalej v gnome mozes definovat, ktore prikazy sa maju spustit po
prihlaseni.
> Ak by si nechcel pouzivat Gnome, pretoze mas malo pamate,
> tak mozes pouzit len gdm a potom spustit nejaku vlastnu sessin
> a cez .Xclients spustat danu aplikaciu, je to ale trocha zlozitejsie

samozreme z rc.local...

> Do rc.local mozes kludne napisat prikaz, ktory sa ma spustat.
> Davaj ale pozor, aby ten program neostal visiet, musi sa ukoncit,
> inak sa start systemu neukonci. Doporucujem v kazdom pripade
> pridat na koniec riadku '&' aby sa spustil na pozadi.

Diki vsetkym za rady

Prave som dal spustenie xdm, bohuzial bez & ale asi ani to by nepomohlo ako
posledny prikaz, a to sa deju  veci...  Kompletny boot v poriadku...  ale
neustale sa prepinaju terminaly(consoly) medzi X-WIN termom a inym
terminalom....
pisat mozem, len heslo sa akosi neviem trafit....

bohuzial X-server nenabehne nikdy....

  Chcelo by to asi nejaku minidisribuciu s podporou mount, nabootovat z nej
primountovat disky a zmenit subor,   pripadne pouzit nejaky read-write
driver pre DOS,WIN98,WIN NT4.0,kedze system ma pre istoti multiboot... S LT
tools pre NT bez javy som to skusal a islo to celkom dobre... Nepoznete
nieco lepsie?

Da sa start x servera xdm nejak inka zastavitA

Diki

Peto...