[linux] OT: sity.sk smssend

Peter Mikula mico na pobox.sk
Pondělí Srpen 12 18:00:42 CEST 2002

> Pre zmenu mne pise chybu:
> $ smssend ./etsity-regex.sms xxxxx xxxxxxxxx 0903...... "hello"
> SmsSend Error in Execute : Substitution name not found in params :
> RTRegex-4-1-1-textarea.*?name="([A-Z0-9]+)"
>
> Robim ja nieco zle?

   skript pre sity funguje len s novym smssend (od 3.1), pretoze
   az ten obsahuje podporu pre regularne vyrazy ...

   je to sposobene tym, ze pred casom zmenili v sity formular ze
   cislo sa zadavalo do pola, ktoreho meno sa nahodne (alebo neviem ako)
   generovalo a teda staticky som nebol schopny ho nejako rozumne
   extrahovat ... som teda opatchoval smssend a spravil novy skript
   ktory je ale NEkompatibilny so starsimi verziami smssend ...

--
  mico
                                      Any technology distinguishable from