[linux] OT: sity.sk smssend

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Úterý Srpen 13 01:20:51 CEST 2002

                                        Maxim, 01:18:31
                                        13. august 2002 (utorok)
Ahoj!

> Nerobili ste niekto nahodou script do smssend pre sity.sk? Ak ano
> neposlali by sme mi to, na co robit tu istu robotu este raz ;-) Ak nie tak
> ho asi spravim, tka kto budete chciet ozvite sa.

	Toto by Ti mozno mohlo usetrit namahu. Sice to nie je script pre
smssend, zato vsak funguje spolahlivo.

cvs -d :pserver:anonymous na kepler.fmph.uniba.sk:/home/cvs login
cvs -z3 -d :pserver:anonymous na kepler.fmph.uniba.sk:/home/cvs checkout
  scripts/shell/sms/sity.sk/

	Miesto hesla staci stlacit <Enter>.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Open Source software developer, http://www.platon.sk/