[linux] Ako nastartovat X-Win bez prihlasovacieho dialogu (pripadne s nim) hned po nabootovani? Je xdm riesenie?

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Srpen 13 11:03:32 CEST 2002

SS

ale

> Tak ten xdm si si mal skusit z konzoly. :-)

to som aj spravil a isiel bez problemov, ked som bol lognuty ako
root....XF86Config je iny pre root-a a iny v .../X11/....
a v tom bude asi chyba...

> Pravdepodobne mas ale zle nakonfigurovane Xwindows, preto
> sa nemozu spustit. Popripade nemas pravo zapisu do /tmp
> alebo niektoreho adresara, kde si potrebuje nastavit iste veci.
> Dalsou chybou moze byt, ze nemas spusteny x font server a tym
> padom nemas fonty. Xserver bez fontov nemoze pracovat, tak vypise
> chybu a padne.
>
> Inak doporucujem zmenit init default na 5 a potom sa xdm spusti
> samo. Je to lepsie riesenie.

LT

> Tak teraz vobec neviem, naco si tam dal xdm.
> gdm sa vie z toho po asi 5 restartoch spamatat.
> Inak ak si rychly, tak sa prihlasis aj na takej konzole.

az taky rychly nie som...

> Ak nie, tak ak bootojes linux cez LILO, tak miesto
> stringu "linux" ktorym to bootujes (ak nieco ine, tak si to zamen)
> napis "linux 1". Proste len pridaj 1. Bootne Ta to do jednouzivatelskeho
> rezimu. Nemali by sa startnut Xka.

Dufam, ze toto pojde...

> Inak mozes pouzit rescue disk, ak mas redhat, alebo bootnut rescue
> z CD. Ak mas nieco ine ako RedHat, tak presne neviem, ale urcite
> kazda distribucia bude mat nieco take.

rescue disk, robeny cez rawrite (stary sa nejako stratil), z RH5.2 ani
nenabootuje...

Skusim si este stiahnut iny rescue disk...

Diki

Peto