[linux] problem s rtc - set_rtc_mmss:can't update ...

marian.klaco na acsnet.sk marian.klaco na acsnet.sk
Úterý Srpen 13 13:05:55 CEST 2002

Zdravim,

chcel by som Vas poziadat o radu s chybovou hlaskou (pozri $SUBJ).
Browsil som po nete (hladal som aj v archive konferencie) ale ziadne
riesenie som nenasiel..

Pouzivam mandrake 8.0 (som este len v zaciatkoch..).

Prostrednictvom balika ntp (verzia 4.0.99.) robim synchronizaciu casu (na
stranke http://www.eecis.udel.edu/~ntp/ntpfaq/NTP-s-trouble.htm#AEN4980
radia patchnut kernel (mam 2.4.18-8.2 - problem je vsak, ze neviem kde najst
patch...)
Skusal som aj ntp vypnut - ale nie je to riesenie ake by som potreboval -
mam problem potom zo synchronizaciou casu (po kazdom spusteni ntpdate mi ho
posuva o dve hodiny, casovu zonu mam nastavenu spravne).

Budem vdacny za kazdu radu.
Dakujem.

Maros