[linux] problem s rtc - set_rtc_mmss:can't update ...

marian.klaco na acsnet.sk marian.klaco na acsnet.sk
Úterý Srpen 13 15:55:12 CEST 2002

> -> Skusal som aj ntp vypnut - ale nie je to riesenie ake by
> som potreboval -
> -> mam problem potom zo synchronizaciou casu (po kazdom
> spusteni ntpdate mi ho
> -> posuva o dve hodiny, casovu zonu mam nastavenu spravne).
>
> povedal by som ze je tu konflikt bud toho co mas v CMOS alebo nemas
> nastavenu casovu zonu _spravne_

v subore /etc/timezone mam Europe/Bratislava co je spravne..
inak nejaky problem tu budem mat, pretoze ak zmenim casovu zonu pomocou
timeconfig tak sa mi obsah tohto suboru nezmeni (ale asi by mal).

Skusal som aj v prostredi KDE nastavit zonu ale skoncilo to chybou:Error
settings new Time Zone..

Maros