[linux] OT: Boot from network - ako to vlastne funguje?

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Úterý Srpen 13 17:59:51 CEST 2002

Cafko,
mam jeden pocitac ale nemam disk, tak si tam chcem rozchodit bootovanie
po sietti, ze sak to nebude problem a aspon sa nieco naucim. V howto som
si precital ze potrebujem na serveri dhcp, tftp.
Ale ked som si chcel kupit sietovku s bootrom, tak maju len take ze je
tam slot na bootrom a ze ten cip mi predaju v radiobastleri, a ze nan sa
nieco napaluje.
A tu som prisiel na to ze to bude asi tazsie ako zeditovat par textovych
suborov a nemam ani sajnu, co treba nalit na ten cip, alebo ako to cele
funguje.
To sa na ten cip napali jadro alebo co?
Alebo sa tam napali nejaky soft, co vie cez protokol bootp si stiahnut
jadro k sebe alebo co?
Nemate niekto s tym skusenosti?
Co vsetko potrebujem?
A ako vlastne zistim ci moja doska podporuje bootovanie zo siete? Ci to
je vec iba tej sietovky?

Vdaka za kazdu radu

Jano