[linux] OT: Boot from network - ako to vlastne funguje?

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Srpen 13 18:11:25 CEST 2002

Ahoj,

 odporucam ti pozriet X Terminal Server Project (www.xtsp.org tusim). Co
 sa tyka samotneho kodu, ktory napalis do bootromky, ten si mozes
 vygenerovat na http://rom-o-matic.net/5.0.7/. Tam si zvolis model
 sietovky a dalsie potrebne informacie. Odporucam ti ten image vyskusat
 potom tak, ze ho nnapecies na disketu a bootnes z nej, ak ti uspesne
 nabootuje system, tak vtedy sa oplati ist si dat napalit danu romku do
 takeho nejakeho shopu.

 Pozri aj tie howto na XTSP, zda sa to byt zlozite, ale nastavenie toho
 celeho je naozaj pomerne jednoduche, parkrat som to spravil. Co sa tyka
 konkretnej HW implementacie napecenia, to som nerobil, zostal som pri
 bootovani z diskety (je to rychle, ten program ma len nejakych 40KB).

  J.