[linux] OT: Boot from network - ako to vlastne funguje?

riki phobie na host.sk
Úterý Srpen 13 18:41:53 CEST 2002

seriozne sietovky podporuju network boot

napriklad intel etherexpress a 3com 3c905

ked ju mas:

1. nastavis v biose ako prvy device s ktoreho bootuje network

v biose ten option mas niekde kde si vyberas bootovacie zariadenia.

ak mas stare zelezo tak je najjednoduchsie sa inspirovat postupom
http://www.tldp.org/HOWTO/Network-boot-HOWTO/

je to vseobecnejsie howto pre bootovanie zo siete, popisuje to jasne a
zrozumitelne s prikladmi konfiguracie servera.

principialne to funguje tak ze setovka si najde dhcp server ten jej
posle ipcku a povie mu aky subor si ma stiahnut. to je vacsinou
kernel+par veci a root sa mountuje nfskom.

eeprom je prezitok, kazda lacna sietovka to sice ma ale preprogramovat
da viac roboty ako kupit poriadnu ktora ma bootagenta.

--
"You are granted absolutely no right to use this software whatsoever."
"Make your own version!!"