[linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Úterý Srpen 13 10:53:32 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Jaroslav Soltys
To: linux na lists.linux.sk
Sent: Ne 11. August 2002 14:39
Subject: Re: [linux] KONFIGURACIA, PRISTUPOVE PRAVA, OPENGL, MBOX

> a aka presne je ta grafika ? onboard teda nie je nic
> moc, ak je na doske agp, tak odporucam nieco
> nvidia/ati. na tnt2vante (gfx/core:100/100,16 mb vram)
> Return To Castle Wolfenstein Multiplayer Demo beha
> lepsie pod linuxom ako pod windowsom...ale iba trosku
> lepsie :-) len treba stiahnut z nvidiovej stranke
> ovladace.

Ako myslis, aka je ta gr.? Typ a ovladace?? A co je AGP? (Nazabi ma, ked
neviem, co je to!)
Return To Castle Wolfenstein Multiplayer Demo je asi hra, vsak? Kde dnloadnem.
Alebo, kde mam hladat veci na dnload pre linux, aby som sa stale nepytal?

> ako ktore wokna ? doporucujem porovnavat voci Xp, lebo
> win98 by sa nemalo porovnavat s najnovsim rh. mozno
> tak este z rh5.1 :-) ak je tam kde2, tak sa ani
> necudujem. kde3 sa mi od oka zda byt rychlejsie. ale
> celkovo na rychlost je lepsi gnome alebo enlightenment
> alebo blackbox ako kde. icewm je pekelne rychly, ale
> nie je az tak user friendly.

Mam KDE3. U mna je KDE asi 2krat rychlejsie ako GNOME. Akoto, ze vsetci
tvrdia, ze GNOME je rychlejsie?
Jedine, co potrebujem pri svojom desktope mat su ikonky na ploche a plne
funkcna spodna lysta. Co vsetko je nasrate v tych velkych hajzloch
(KDE/GNOME)??? Preco je to vlastne take velke a pomale?
Mozem mat v blackbox al. enligthment (ten je vraj pekny) ikonky na ploche a
peknucku lystu?
A dakde som cital, ze enlingthment je "rulz"... Co znamena to "rulz" ??

> procak mam rovnaky, ramky 128, ale vdaka lepsej
> grafike (vanta alebo ati rage 128 pro, mam na vyber
>
> :-) nie som na tom vykonnostne tak zle. doporucujem
>
> lepsiu grafiku ako nieco onboard, predsa len onboard
> nemaju vlastnu ramku ale pouzivaju systemovu, ktora je
> pomalsia.

Pri novom stroji sa uz "nepopalim".

> aky player ? ja mam najradsej mplayer, len kym ho
> skompilujem a skonfigurujem, tak idem osediviet. ale
> ked beha, tak sa mi paci viac ako xine.

Xine aj ine... Strasne to seka, je to nepozeratelne.
Co je to zac ten mplayer? (Mne sa hned vybavil Winbloze Media Player - ale to
asi nie...) Ake su jeho vyhody/nevyhody, kde ho stiahnem? Je aj standardne v
nejakej distribucii? V mojom RH nieje.
Da sa to nejako vyriesit? Ked stiahnem nove ovladace, alebo tak? Ale ved ked
mam novy RedHat by tam mohly byt aj nove ovladace. Alebo nie?

A este nieco: Kde si mam stiahnut nove tarify do kppp?
Myslim,ze to robi(l) J.B. ...

.t..

Satnik Roberta Fica:   KSC -> SDL -> SMER   (Pekne tricka nie?)
Ake nove tvare sudruh Fico?
(Dakujeme, ze nevolite druheho Meciara!  -videli ste tie nalepky? pekne, nie?)