[linux] OT: Spam

Středa Srpen 14 09:13:56 CEST 2002

-> Viete mi odporucit, co najlepsi postup ked niekto umyselme spamuje domenu
-> a nechce s tym prestat.

pouzi nejaky blackhole pre SMTP na odmietanie posty

-> Myslim tym jednu "amerikansku" firmu, co nam furt nieco posiela a ja som
-> im uz 2x pisal nech s tym prestanu a oni furt, ze do 24 hodin nas z DB
-> vyrazia a furt nic....

tomuto never... kopa spamov pouziva reply adresy len na potvrdenie toho ze
tvoj mailbox funguje.

-> Pripadne mi prosim napiste nejake linky na Inete, kde su kvalitne
-> informacie o tom ako to riesit...

http://spam.abuse.net/

 99 percent of lawyers give the rest a bad name.