[linux] OT: Boot from network - ako to vlastne funguje?

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 14 10:36:36 CEST 2002

On Ut, 2002-08-13 at 18:41, riki wrote:
> seriozne sietovky podporuju network boot

> eeprom je prezitok, kazda lacna sietovka to sice ma ale preprogramovat
> da viac roboty ako kupit poriadnu ktora ma bootagenta.
To teda znamena, ze nepotrebujem do sietovky ten bootrom cip (konkretne
by som chcel sietovku RLT8139c), ze ono si to ma nejaky "default bios",
ktory hlada dhcp a z neho si botom cez tftp stiahne jadro?

Jano