[linux] rm: Operation not permitted

Čtvrtek Srpen 15 16:14:19 CEST 2002

-> Mam mensi problem s mazanim suborov (mozno aj s niecim inym, neviem).
-> Subor ma nastavene take prava, ze by som ho mal byt schopny zmazat, ale
-> nie som:
-> ---begin---
-> [ico na notas:/tmp]
-> $ ll xxx
-> -rw-rw-rw-    1 apache   apache          2 Aug 15 15:51 xxx
-> [ico na notas:/tmp]
-> $ echo a > xxx
-> [ico na notas:/tmp]
-> $ rm xxx
-> rm: cannot unlink `xxx': Operation not permitted

zrusit subor mozes len vtedy ak mas write pravo do aktualneho adresara... co
povie "ls -ld ." ?

-> Podobny problem je aj s adresarmi, ak vytvorim adresar s pravami 777,
-> tak iny user ho nemoze zmazat.

a kde ho vytvoris? moze pouzivatel zapisovat do adresara v ktorom si ten
prvy vytvoril?

btw preco chces aby si pouzivatelia mohli navzajom mazat subory?

 BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease