[linux] rm: Operation not permitted

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 15 16:57:53 CEST 2002

> -> Este som to skusal na inom stroji s nejakym HP-UXom a tam to islo v
> -> pohode.
>
> no, zrejme nema +t /tmp a/alebo exte nepodporuje toto spravanie pre +t
> adresare (je to relativne nova zalezitost)

Right, na tom HP-UXe /tmp nie je sticky...

> -> > btw preco chces aby si pouzivatelia mohli navzajom mazat subory?
> ->
> -> Mam cgi skript, ktory robi nejake veci v $USER/public_html/data - musi
> -> tam byt schopny zapisovat apache aj kazdy user. Momentalne mi nejde o
> -> bezpecnost a podobne, bezi to len na mojom notebooku, cize jediny user
> -> som tam ja.
>
> chmod -t /tmp

To sa mi nepaci toto riesenie, ked je ten subor zapisovatelny pre
vsetkych, tak vy mali byt vsetci schopni ho aj zmazat (ten sticky bit v
tom predsa nezabranuje, alebo ano?).

> nebolo by lepsie keby si te skripty po sebe upratovali same?

Nie, ide mi prave o to, aby tie skripty nieco vygenerovali a aby to tam
ostalo potom.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.