[linux] rm: Operation not permitted

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 15 17:04:39 CEST 2002

> -> Hej, lenze ja chcem, aby si ich MOHLI mazat. "chmod 666 xxx" by malo byt
> -> celkom rozumnym sposobom...
>
> sak zom ti uz napisal. zapisovat do suboru a zmazat subor su dve rozdielne
> veci... na to aby si mohol zmazat subor musis zapisat do adresara v ktorom
> ten subor je.

Hmmm, jasne, kukam, ze ja som nakoniec ten sprosty, linuxik robi (ako by
od neho clovek ocakaval) presne to, co mu poviem. A ked mu poviem
blbost, tak to aj urobi :-(((
Dakujem za nakopnutie. Ako sa pise v mudrych knizkach a manualoch, ak je
nastaveny sticky bit adresara, tak sa mazat neda. Ked som sticky bit
zrusil, tak sa to "zazracne" rozbehlo.

OK, povazujte ma odteraz za uplneho lamera.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.