[linux] rm: Operation not permitted

Čtvrtek Srpen 15 17:31:29 CEST 2002

On Thu, Aug 15, 2002 at 05:04:39PM +0200, Ivan Malich wrote:
> Dakujem za nakopnutie. Ako sa pise v mudrych knizkach a manualoch, ak je
> nastaveny sticky bit adresara, tak sa mazat neda. Ked som sticky bit
> zrusil, tak sa to "zazracne" rozbehlo.
Navrhujem trocha ine riesenie, a sice ze na /tmp ten sticky bit nechas a
spravis tam podadresar
mkdir /tmp/moj_kewl_cgi_skrypt
ktory chmodnes na 777 a sticky bit mu nedas. Tym si nedoblbnes "bezpecnost" v
/tmp a furt mozes potrebne subory mazat.

> OK, povazujte ma odteraz za uplneho lamera.
Ok :-)

> Ico
S pozdravom,

               I believe the technical term is "Oops!"