[linux] VYRIESENE: rm: Operation not permitted

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 15 17:47:01 CEST 2002

> Navrhujem trocha ine riesenie, a sice ze na /tmp ten sticky bit nechas a
> spravis tam podadresar
> mkdir /tmp/moj_kewl_cgi_skrypt
> ktory chmodnes na 777 a sticky bit mu nedas. Tym si nedoblbnes "bezpecnost" v
> /tmp a furt mozes potrebne subory mazat.

Ano, tak som to aj povodne planoval (niekde v mailoch som napisal, ze
ten adresar bude v skutocnosti niekde inde ako v /tmp), ze ten adresar
bude mat kazdy zvlast a nastavi si ho na 777, ak chce to cgi-cko
rozbehat. A ake bolo moje sklamanie, ked som pri prvych testoch s /tmp
zistil, ze som v 2. triede na zakladnej skole nedaval pozor, ked
vysvetlovali chmod...
Poucenie: najdebilnejsie chyby mi trva opravit najdlhsie.
Alebo: ak dlho neviem nieco odladit, tak je to preto, ze je to uplne
hlupa chyba.

> Ok :-)
Dakujem za pochopenie :-)

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.