[linux] PCI grafika pre linux

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Srpen 16 15:00:15 CEST 2002

On Fri, Aug 16, 2002 at 02:46:23PM +0200, Peter Gasparovic wrote:
> no pravdupovediac spominanu kartu mam rozbehanu len simple rezime,
> t.j. XServer. Veci ako DRI, TV-OUT a TV som zatial neskusal, ale aj
> to bude, musim si urobit niekedy cas.

mam zatial nVidia GeForce2-MX, tam TV-OUT ide, ale bez farby (zatial som
nemal cas hrat sa s tym dlhsie) ... pomocou programceka nvtv sa vraj da
urobit aj to, ze napr. pustim mplayer a jeho okno pustim na TV-OUT,
pricom na kompe si to prepnem na iny desktop a pracujem (mutt, vim, php
alebo nieco ine)

Jezisko mi mozno prinesie novu graficku kartu, ale najprv mu musim
napisat, aku vlastne chcem ;-))))))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE