[linux] PCI grafika pre linux

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Srpen 17 10:35:36 CEST 2002

--- Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at> wrote:
> kartu odporucate, aby na
> Nemas pravdu, gatos to nepodporuje, resp. nie
> oficialne. Su len
> nemaintainovane pece, ktore niekde funguju. Navyse
> nie je vyjasnena legalna
> situacia (Macrovision/DMCA a podobny shit). Ked sa
> ti chce babrat so zdrojakmi
> a nebyvas v USA, kludne si to vyskusaj.
>
> Pokial ti staci na TV-Out staci mplayer, s ATIckami
> to ide v pohode, pouzi
> vesafb a -vo fbdev:vidix

pokial viem, tak pocnuc rage 128 uz ati nerobia pci
karty, ale iba agp a povodny "query" bol na pci. (ak
sa mylim, opravte ma :-)
ja by som doporucil nieco ati alebo nvidia, monopol
predsa ziskali aj vdaka pouzitelnym driverom a podobne
:-)

jard