[linux] PCI grafika pre linux

Pondělí Srpen 19 08:39:06 CEST 2002

->     povedal by som, ze pchat niako extra vela penazi do PCI grafarni nema
-> vyznam. Ked to uz nemoze byt AGP, odporucil by som ti niaky matrox (g200 sa
-> tusim robila aj v PCI verzii, neviem ako to je s G400/450). Myslim, ze
-> podpora matroxu pod linuxom je celkom slusna. Co sa tyka kupi niakej novej
-> PCI grafiky, neviem, zdaju sa mi to vyhodene prachy. Ja mam staru ati all in
-> wonder pro a ide mi vsetko (tv,dri,glx,video in/out/fb) ... je to ale
-> agpecka.

Akekolvek reci o necvhodnosti PCI kariet stracaju smysel v pripade, ak
disponujem motherboardom ktory nema AGP slot. Jedine ak by si mi odporucil
nejaku ISA kartu. Novy motherboard zatial kupovat nemienim, rozhodne nie
kvoli grafike a kvoli tomu ze mi ide pomaly bocny scrolling v
rocks'n'diamonds...

Ja sa vsak pytam ktora z dostupnych PCI je najvhodnejsia, pricom by bolo
vhodne aby zvladala niektore veci robit aj sama, na odlahcenie CPU a PCI.
Teda najlepsie akcelerovanu. Podla toho co som pocul o tej co mam, nic moc.

-> Potazne by si este mohol cinknut do bgs/agem/imc ci nemaju niaku zaprasenu v
-> servise, zvycajne sa tam nieco najde, ale cenu si treba vyhadat, lebo to
-> zvyknu prehanat.

lenze na to by som najprv rad vedel aky typ mam zhanat.

-> > mam v masine momentalne S3 Trio 3D/2X a rad by som to vymenil za nieco
-> > lepsie... mozete mi poradit nejaku dobru grafiku (lepsiu ako tu hore) pre
-> > PCI ktoru dostat? Ak by bola podporovana linuxom (napr. DRI) bolo by
-> > dobre...

 REALITY.SYS corrupted. Press any key to reboot Universe.