[linux] Re: [sklug] 7. Vikend s linuxom (fwd)

Misu misu na ns.ipg.sk
Úterý Srpen 20 10:46:16 CEST 2002

S odobrenim autora si dovolujem sem poslat toto.
Dufam, ze to niekoho popudi a prida sa k prednasajucim :)

Viac na:
http://www.sklug.sk/lugcon/index.php?what=show_lugcon&id=5

   Misu

---------- Forwarded message ----------
Date: 19 Aug 2002 13:19:08 +0200
From: Radovan Semancik <semancik na bgs.sk>
To: sklug na lists.linux.sk
Subject: Re: [sklug] 7. Vikend s linuxom

On Wed, 2002-08-14 at 10:34, Jan Matis wrote:
> a hladame prednasajucich ......

Ked sa do toho nikto nema, tak idem namotavat ja.
LUDIA, ZOBUDTE SA!
To sa tu nenajde nikto kto by bol ochotny spravit prednasku?
Nemozem vsetky prednasky robit ja, Dumber a Juro Bednar ..... vsak by
vas to prestalo bavit na nas cumiet.

Nemusi to byt ziadna 'black-magic' prednaska co si pripravite, staci si
dobre pripravit prednasku o zakladnych veciach.

A na inspiraciu by som mal par konkretnych tem ku ktorym hladam
prednasajucich:

"XML a XML schema"
Uvod do jazyka XML, kde to zije, cim sa to zivi, atd. Ako sa v tom pisu
veci, ako sa specifikuje co tam ma byt a co nie (schema). A naco je ten
humbuk vlastne dobry.

"Java a Linux (prednaska pre javomilov)"
Ako sa znasa Java v linuxe? Naco je v tom linuxe vlastne dobra? Sposob
ako robit v Jave web aplikacie (servlety, JSP,..) ... mozno aj nejake
zaklady Javy by sa zmestili.

"Python, Ruby a ine zvery ...."
Prehlad menej vyuzivanych (a mozno progresivnych) programovaci jazykov,
nejake porovnania so starymi strukturami (PHP, Perl, Java) ...

"Linux appliances"
Ma niekto predstavu na ake vsetky divne zariadenia sa instaluje Linux?
Existuje Linuxova chladnicka? televizor? discman? ..... alebo vysavac?

No taaaaaak, nenechajte sa nukat. Ak budem s prednaskami moct pomoct,
tak pomozem.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems