[linux] Re: [sklug] 7. Vikend s linuxom (fwd)

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Úterý Srpen 20 13:44:27 CEST 2002

Misu wrote:
> S odobrenim autora si dovolujem sem poslat toto.
> Dufam, ze to niekoho popudi a prida sa k prednasajucim :)
>
> Viac na:
> http://www.sklug.sk/lugcon/index.php?what=show_lugcon&id=5

   No, moja prednaska tam este nie je uvedena (kedze som este nedodal
draft, ba ani nadpis, pretoze nestiham), ale budem "exzhybovat" o
server-side Jave, web aplikaciach, aplikacnych serveroch (trosku), a
mozno stihnem aj nieco o messagingu a EAI. Jano Matis mi slubil vyhradit
dva bloky, takze sa ich pokusim zmysluplne naplnit...

   Takze Gildir si moze odskrtnut Javu (ale nemienim prednasat zaklady
jazyka, skor uz prakticke pouzitie).

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm technologies, a.s.
Chief Project Analyst                   ... the art of software.