[linux] X-Server 3.3.6-problem s instalaciou

Středa Srpen 21 15:11:03 CEST 2002

-> > -> Pokusil som sa nainstalovat XF86R11 verzie 3.3.6 (lebo som mal
-> > -> 3.3.2) zo zdrojakov,ale nemal som uspech:
-> >
-> > preco zo zdrojakov? mas LFS?
->
-> Netusim o  co ide..  poznam akurat tak rpm, co by mohlo byt nieco podobne,
-> len vies ako s tym v RH5.1?

LFS = linux from scratch; pre redhat 5.1 nie su RPMka XFree86 3.3.6?
ak ano, pohladaj ich a nainstaluj... kompilovat Xy radsej nie. Mozno by ti
Ak nie, mozno bude lepsie splasit si zdrojove RPM pre novsie RH, a pobit sa
s prekladanim tohoto.

 Honk if you love peace and quiet.