[linux] X-Server 3.3.6-problem s instalaciou

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 22 11:37:40 CEST 2002

> -> > -> Pokusil som sa nainstalovat XF86R11 verzie 3.3.6 (lebo som mal
> -> > -> 3.3.2) zo zdrojakov,ale nemal som uspech:
> -> >
> -> > preco zo zdrojakov? mas LFS?
> ->
> -> Netusim o  co ide..  poznam akurat tak rpm, co by mohlo byt nieco podobne,
> -> len vies ako s tym v RH5.1?
>
> LFS = linux from scratch; pre redhat 5.1 nie su RPMka XFree86 3.3.6?

Ja osobne jazdim na LFS na notebooku a je to pohodicka...

> ak ano, pohladaj ich a nainstaluj... kompilovat Xy radsej nie. Mozno by ti

3.3.6 je dost stare, co tak 4.2? Tie som kompiloval asi pred mesiacom a
islo to ako po masle, dokopy nic nebolo treba nastavovat, po
skompilovani stacilo Xom povedat, nech vytvoria nejaky konfigurak, do
neho som si uz iba pridal DefaultDepth a Emulate3Buttons a hotovo.
Teraz najnovsie Xy su uz take, ze ich dokaze nainstalovat aj
clovek, ktory nikdy v zivote nic neskompiloval.