[linux] QUOTA

Tomas Dobrucky rhlinux na pobox.sk
Pátek Srpen 23 11:06:41 CEST 2002

Zdravim seckych,
chcem Vas poprosit o pomoc pri rieseni problemu s quotou. Hori mi dost
za prdelov, takze nemam moc casu googlovat, ale co som pozeral na
cesky a sk linux konferku nenasiel som svoj problem.
Ten je takyto:
quotacheck -m /home  - vytvori mi pod /home subor aquota.user
pomocou edquota user   nadstavim kazdemu userovi aku chcem quotu.
Ked dam repquota /home ukaze mi pekne co ma kolko kazdy nadstavene.
ked sa ale prihlasim ako nejaky z tych userov a dam quota ukaze ze none.
V /etc/fstab mam napisane pekne ze defa...,usrquota tam asi problem
nebude. Myslel som si, ze quotu treba nejako inicializovat, tak som
dal  quotaon /home, ale pise mi to, ze neexistuje subor quota.user .
PRECO SA ODVOLAVA NA quota.user, ked tam mam aquota.user a ten chcem
pouzit ??  PROSIM PORADTE MI.
HEEEEEEEELP.

P.

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail