[linux] Posahany Internet

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pátek Srpen 23 16:27:24 CEST 2002

Ahojte,

mal som na mojom pracovnom notebooku RH7.2.
Pouzival som ho na pristup do internetu cez PCMCIA modem
a normalnu tel. linku. Pouzival som na pripojenie kppp.
Potom som upgradol na RH7.3 a vsetko chodilo OK. Lenze som
chcel ten linux pouzivat aj v praci a tak som rozchodil
pripojenie do lokalnej siete (cez tool v control-paneli).
Na moje velke potesenie mi prestal chodit internet. Teda
kppp sa pripoji OK, ale nenajde viacej ziadnu adresu
(dokonca ani priamo zadanu IP). Jedno, ktora sluzba.
To nove nastavovanie cez control-panel namiesto stareho
dobreho linuxconfu je ...:(

Poradte, kde moze byt chyba (DNS ?)

Uz ma to nebavi lozit k poste cez browser z MSWinstva.

Peter