[linux] Redhat 7.3 up2date vs. balik php

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 23 22:51:12 CEST 2002

Nazdarek vsetci

stala sa mi taka zvlastna vec: updatujem server
pomocou up2date a teraz mi zrazu up2date usudilo,
ze potrebujem doinstalovat baliky imap, mysql, postgresql,
ucd-snmp a unixODBC, aj my ich stiahlo a nainstalilo,
kym som zamrkal ocami (mame rychly internet :)

preskumal som to blizsie, a vyzera to tak, ze najnovsi
balik php, priamo v updatoch redhatu, je od tohoto
vsetkeho zavisly. zda sa mi to byt dost divne, prepokladam
ze ma nechce redhat presvedcit, ze na to aby som mal php,
NUTNE potrebujem vsetko to co som vymenoval.

neplanujem mat na firewalle nieco viac ako apacha a urcite
tam nepotrebujem sql server

je to nejaky bug, alebo niecomu nerozumiem, alebo ako?

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm