[linux] Redhat 7.3 up2date vs. balik php

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Sobota Srpen 24 16:11:18 CEST 2002

Saturday, August 24, 2002, 3:01:49 PM, you wrote:

II> nenaistaloval ti pri tom vsetkom aj baliky

II> php-imap
II> php-mysql
II> php-pgsql
II> php-odbc
II> php-snmp

II> ?

nie, samotny balik php zavisi priamo od toho vsetkeho co som
popisal. okrem toho tam SU aj baliky php-*, ale tie som neinstaloval,
ani sa nestiahli, pretoze ani pred tym neboli nainstalovane.

asi to bude naozaj bug, odinstaloval som to co mi popridaval a
nainstalil znovu s --nodeps