[linux] Redhat 7.3 up2date vs. balik php

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Sobota Srpen 24 23:22:59 CEST 2002

On Sat, Aug 24, 2002 at 03:32:59PM +0200, Ivan Ivanov wrote:

> na tvoj podnet som sa pokusal "rucne" update-ovat balik
> php-4.1.2-7.2.3.i386.rpm v RH7.3 a vypisal mi toto
>
> [root na i3:updates] rpm -Fvh php-4.1.2-7.2.3.i386.rpm
> error: failed dependencies:
[kopa zavislosti]

> takze teraz uz neviem, ale snad to nemyslia vazne?

Chvilu to snad vazne myleli ;-)), ale uz je to nahlasene na Bugzille ako
bug, takze sa o tom vie a chysta sa opravena verzia.

Inac odporucam v podobnom pripade skontrolovat RH Bugzillu a pripadne
nahlasit ako bug, ale clovek asi nebude prvy, lebo ja som to skusal este
ten isty den ako to vyslo, t.j. 20. 8. a uz to tam bolo nahlasene.

Teraz som si uvedomil, ze by sa to dalo vnimat aj ako bug up2date, ktory
by nemal bez upozornenia instalovat nove baliky, napr. taky apt (z
debianu) to nerobi. Ak nastane situacia, ze pri upgrade baliku pribudli
zavislosti na inom, tak to zobrazi a spyta sa, ci chce clovek pokracovat.

--
 Peter Samek
 samek na upc.uniba.sk