[linux] VYRIESENE: Nefungujuci mc a screen na ttyS1

Robo Cernansky roboce na yahoo.com
Pondělí Srpen 26 10:09:25 CEST 2002

On Fri, 9 Aug 2002 14:35:15 +0200 (Central Europe Daylight Time) Robo Cernansky <roboce na yahoo.com> wrote:

RC> na pocitaci s RedHat Linuxom 7.3 mam nastavenu moznost prihlasenia sa cez
RC> seriovy port (ttyS1) pomocou programu agetty. Problem je, ze z takto
RC> pripojeneho "vzdialeneho" terminalu (Hyperterminal vo Win98) mi nejdu
RC> spustit niektore programy. Napr. Midnight Commander a screen.
RC> Nefunguje ani posielanie sprav pomocou write na ttyS1 (opacne to ide).
RC> Nevie niekto v com by mohol byt problem?

Tak som to nakoniec "vyriesil" tym sposobom, ze som cez ten seriovy kabel
rozbehal TCP/IP spojenie podla Serial Laplink HOWTO (pomocou pppd). Vsetko
funguje (mc, screen, write).
Vdaka vsetkym za pomoc a v blizkej budem asi otravovat s niecim ohladom
TCP/IP. ;-)

Robo.

PS: Este k tomu agetty spojeniu: skusal som aj iny terminal podporujuci
vt220 a linux ale bolo to to iste.

--
Robo Cernansky
E-mail: roboce na yahoo.com