[linux] Zistenie IP z MAC adresy y DHCP siete bey DNS...

Pondělí Srpen 26 10:58:34 CEST 2002

-> Pracujem v sieti v ktorej bezi DHCP (bohuzial) a nebezi v nej DNS...
-> Potreboval by som v nej spustit vlastny server (trebars aj UDP) na prenos
-> dat z vyrobneho procesu k operatorovi...Tak isto pouyivam clienta co
-> tieto udaje zbiera... Na solo pocitaci bezia bez problemov (IP
-> 127.0.0.1), lenze v sieti mam s tym problem... DHCP nemozem ovplyvnit a
-> tak by som asi potreboval utilitu,ktora mi zisti IP z MAC adresy PC,
-> nevie niekto o niecom podobnom, staci aj sluzba a ktora by to dokazala...

skus 'arp' pripadne si precitaj jeho manual...

btw co vlastne potrebujes? zistit ip lokalnej masiny, alebo nejakej masiny
na sieti ktorej vies MAC adresu? A kvoli comu? potrebujes zistit komu
posielat data? nebolo by lepsie robit to cez konfig?

 Christian Science Programming: "Let God Debug It!".