[linux] Zistenie IP z MAC adresy y DHCP siete bey DNS...

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pondělí Srpen 26 17:31:52 CEST 2002

Inak, existuje nieco take ako arping
http://www.habets.pp.se/synscan/programs.php?prog=ARPing

Ak vies mac adresu, tak ju mozes "pingnut" a potom budes mat v arp tabulke
uplny zaznam cize mac adresu a IP adresu.

Ale ! Nie kazdy OS funguje na taketo srandicky rovnako...; napr. win maju
f pazi arp broadcast...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ atlantis.sk