[linux] DeTeWe OpenCom 30

Peter Strelec peter.strelec na profi.sk
Úterý Srpen 27 11:23:04 CEST 2002

Dňa Ut 27. August 2002 06:39 Oskar Stolc napísal:

> naloadovat by som mozno aj vedel, ak som si to dobre nastudoval, tak sa
> to robi prikazom
>
> avmcapictrl load firmware

ano ja som to studoval tiez a naloadovat sa tam vraj da. Firmware ja na CDku s
ovl. Presne ti neviem povedat kde sa nachadza ak mas ale WIND$SE tak si tam
mozes nahodit ovladace a mas tam ze loadnut novy firmware a potom si ho
downloadnut do suboru. Ono aj ked mu urobis zmeny on si nieco savne a potom
sa to nahrava z disku do neho. Rozsvieti sa ti jedna ledka a mozes mu hadzat
AT prikazy. Ja som to tam ale nedokazal nahrat... robil som to tiez
avmcapictrl

> Vymena TA je asi rozumnejsie riesenie, ako maturovat s nepodporovanym
> hardverom...
No ono mna k tomu nutil cas a okrem ineho boli take burky a poodchadzali
mikrovlnky atd a medzi inym aj tento TA. Potom nechodil ani na W.
Maj sa a vela zdaru. Peter