[linux] (no subject)

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Srpen 30 11:42:19 CEST 2002

On Fri, Aug 30, 2002 at 11:38:04AM +0200,  Michal Fojtík  wrote:
> Povie mi niekto prečo sa Red Hat 7.1 nechce nainštalova na 3 GB disk
> kvôli tomu, že nemá viac ako 1024 cylindrov. Poradte mi lebo na FAT32 je
> to o ničom !!!

Ahoj.

  nemas to trocha popletene? RedHat samotny sa nainstalovat chce,
len varuje, ze mozes mat v buducnosti problem s tym, ze disk
ma velkost >1023 klustrov a Ty instalujes zavadzac prave na tuto
particiu. Ak ho chces cez BIOS zavadzat z takehoto miesta,
tak standardny BIOS to nevie. Mozes mat potom problem so zavedenim
systemu. Mozes sice zapnut LBA32, ale Tvoj BIOS to musi podporovat.
Inak ja v poslednom case ignorujem to varovanie a kludne instalujem
dalej. Pouzivam ale uz RedHat 7.2 alebo 7.3, ktore maju miesto
LILO aj GRUB, ktory sa mi zda lepsi.

Takze moje doporucenia:
  - skus vytvorit zavadzaciu particiu /boot a vytvor ju medzi
    prvymi, aby bola cela v priestore <1024 klustru.
  - ak to neide, tak instaluj aj tak, ale nezabudni si spravit
    bootdisk, aby si to v pripade neuspechu vedel nejako spustit
  - ak mas nadalej problem, tak prejdi na RH 7.2 a vyssie,
    malo by dany problem odstranit. Neviem uz presne, kedy bolo
    upravene LILO na podporu >1023 klastru.

			SAL